FANDOM

Tijdlijn
1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
Afwezig Hoofdpersonage: Ray Verhaeghe

Volledige naam Albert Thielens
Bijnaam
Geboren op
Leeftijd
Gestorven op
Beroep Gepensioneerd verzekeringsmakelaar
Relatie Anna Dierckx
Relatievorm Getrouwd

AlbertThielens
Albert Thielens is de tweede man van Anna Dierckx. Hij heeft twee dochters, waaronder Liesbeth. Hij heeft ook een kleindochter.

StamboomHEADER

StamboomLegenda
StamboomLijn
StamboomAlbertThielens

AlgemeenHEADER RayVerhaegheTijd Albert Thielens is de tweede man van Anna Dierckx. Albert is een geduldig en zachtmoedig man. Hij wordt door de familie op handen gedragen. Albert speelt vaak de verzoener. Hij blust de hevigste brandjes, sust Anna en brengt weer rust en evenwicht. Hij geeft vaak de indruk onder de sloef te liggen, maar eigenlijk doet hij niets tegen zijn zin. Hij zou meer borreltjes willen drinken, maar hij beseft dat Anna gelijk heeft als ze hem tegenhoudt. Ze is streng omdat ze hem graag ziet. Albert wil liefst van het leven genieten: verhuizen naar Benidorm, borrels en trapistjes drinken en biljarten met de vrienden. Soms zou hij willen dat Anna iets makkelijker met hem mee wil doen. Maar lukt het niet, dan gaat hij er niet om mokken. Hij vindt wel iets anders dat hem bevalt. Met zijn overleden vrouw heeft hij twee dochters, waaronder Liesbeth Thielens. Deze laatste heeft samen met Bruno Bostoen nog een dochter.

FamiliaalHEADER Albert is weduwnaar. Zijn vrouw is overleden. Met haar had hij twee dochters, waaronder Liesbeth Thielens. Liesbeth is getrouwd met Bruno Bostoen en heeft samen met hem een dochter. Alberts andere dochter woont in Nederland.

CarrièreHEADER Albert is een gepensioneerde verzekeringsmakelaar.

VerhaallijnHEADER Seizoen 22HEADER

ExtraHEADER

  • In 2008 werd beslist om Anna & Albert uit de reeks te schrijven. Na hevig protest werd beslist om ze toch in de serie te houden. Ze komen wel minder in beeld.
  • In 2012 werd er vrijgegeven dat Anna & Albert nog zeker tot 2014 in de serie zullen blijven.

AfbeeldingenHEADER

AlbertThielens