FANDOM

Tijdlijn
1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
Afwezig Hoofdpersonage: Arthur Le Boudec

Volledige naam Arno Coppens
Bijnaam De Smalle
Geboren op 19 september 1990
Leeftijd 22 volgens geboortedatum, 19 volgens Familie
Gestorven op
Beroep Student
Relatie Gail Cockelaere
Relatievorm Koppel

ArnoCoppens
Arno Coppens is de zoon van Liesbeth Pauwels & Benny Coppens. Hij heeft een relatie met Gail Cockelaere.

StamboomHEADER

StamboomLegenda
StamboomLijn
StamboomPauwels

AlgemeenHEADER ArthurLeBoudecTijd Arno is de zoon van Liesbeth Pauwels & Benny Coppens en zo ook de kleinzoon van Patrick Pauwels. Hij is een goede student en is volwassen genoeg voor zijn leeftijd. Hij heeft een goede band met zijn zus Stefanie, hoewel zij zowat zijn tegenpool is en hij niet begrijpt waarom ze haar talenten verspilt in het schoonheidsinstituut. Ook moet zijn moeder Liesbeth schiet hij goed op, maar met zijn vader leeft hij vaak in conflict hoewel de twee elkaar heel graag zien. Hij neemt school heel serieus en studeert informatica, dus is hij heel veel bezig met computers, maar zonder dat hij echt een old school nerd is. Qua liefde is hij een beetje zoals zijn grootvader Patrick: Geen vrouwen, maar alleen blijven. Als hij Gail ontmoet wil hij niet toegeven dat hij op haar verliefd is. De twee spreken toch soms af, maar Arno houdt de boot altijd af. Totdat zelfs Arno moet toegeven aan zijn gevoelens voor Gail en ze uiteindelijk kussen en een relatie beginnen. Als Gail terug naar Miami vertrekt hebben ze even relatieproblemen, maar kiezen ze uiteindelijk toch voor een langeafstandsrelatie.

FamiliaalHEADER Arno is de zoon van Liesbeth Pauwels & Benny Coppens en zo ook de kleinzoon van Patrick Pauwels. Hij heeft een goede band met zijn zus Stefanie, hoewel zij zowat zijn tegenpool is en hij niet begrijpt waarom ze haar talenten verspilt in het schoonheidsinstituut. Ook moet zijn moeder Liesbeth schiet hij goed op, maar met zijn vader leeft hij vaak in conflict hoewel de twee elkaar heel graag zien.

CarrièreHEADER Arno studeert informatica en neemt school heel serieus. Hij kent de wereld van bits & bytes vanbinnen en vanbuiten zonder dat hij echt een old school nerd is. Hij speelt ook voetbal, maar zit vaak tot bijna altijd op de bank. Daarbuiten is zijn vader erg fier op hem, hoewel Benny vindt dat Arno soms wat meer moeite mag doen voor een voetballer in 3de klasse. Arno wil echter een job in de sector van informatica.

VerhaallijnHEADER Seizoen 22HEADER Patrick en zijn schoonzoon Benny komen samen naar de Jan & Alleman omdat ze (m.b. Patrick) een zware tegenslag te verwerken hebben: nl. dat Patrick net ontslagen is door toedoen van de economische crisis. Omdat Patrick door zijn leeftijd niet gemakkelijk meer aan werk raakt en hij niet echt in het geld zwemt, is dat een zware klap. Maar hij overleeft het wel. Zo is Patrick: Een volks figuur met een goed gevoel voor humor en een positieve ingesteldheid. Hoewel zijn schoonzoon Benny die positieve ingesteldheid soms kan doen omkeren. Patrick en Benny komen hun tegenslag doorspoelen met een pintje en komen zo aan de praat met Jan. Patrick vertelt hem wat hij te verwerken heeft. Jan wil meteen helpen en laat Benny zijn broodrooster repareren en even later mag Patrick zijn grasmachine repareren. Vooral Rita kan het heel goed vinden met Patrick. Patrick vindt ook dat zijn schoonzoon wat moeite moet doen om aan werk te raken. Benny heeft al jaren geen werk, en heeft daar geen problemen mee. Patrick stimuleert hem meermaals om te gaan solliciteren. En als Benny dan gaat solliciteren, denkt Patrick zwart, wat uiteindelijk wel zo is. Wanneer Benny opeens een grote boete moet betalen voor zwartwerk en Patricks dochter Liesbeth voorstelt fulltime te gaan werken, is Patrick daar helemaal niet mee akkoord en geeft hij zijn schoonzoon eens grondig onder zijn voeten. Niet veel later komt Patricks dochter Liesbeth door een ongelukkig ongeval in het ziekenhuis terecht. Ze heeft enkele grote verwondingen en moet toch enkele dagen in het ziekenhuis blijven. Dit zorgt voor chaos bij de familie Pauwels, want normaal zorgt Liesbeth voor alles in het huishouden: boodschappen doen, het huis netjes houden, koken... Na enkele dagen lukt het de familie Pauwels toch om het huishouden stabiel te houden, door toedoen van Arno. Maar toch is de hele familie blij wanneer Liesbeth terug naar huis komt. Rita komt ondertussen helpen, maar Liesbeth vindt dit niet zo leuk en na een tijdje moet ze Rita zelfs zeggen dat ze geen hulp wil. Rita blijft wel op bezoek komen bij Patrick en het gezinsleven gaat gewoon verder. Er ontstaat wat heisa in het gezin als Stefanie een relatie heeft met Hans, want Benny en Liesbeth kennen Hans van vroeger. Er komen wat dingen van vroeger terug en ook door Diane, Hans' moeder, komen er wat dingen van vroeger terug. Het is zelfs zo erg dat Benny Hans niet meer in huis wil. Stefanie gaat bij Hans wonen. Benny geeft maar niet toe. Reeds sinds woensdag is de relatie tussen Stefanie & Hans gedaan, maar gewoon voor het principe wil ze dat haar vader zijn excuses aanbied. Liesbeth & Stefanie bedachten een plannetje: Stefanie zou zogezegd haar al haar spullen komen ophalen om definitief bij Hans in te trekken. Op het laatste nippertje komt Benny thuis en biedt - met veel moeite - zijn verontschuldigingen aan. Daarna zorgen ook Gail & Justin voor wat opschudding, want Arno is helemaal weg van Gail. Hij durft het alleen niet toe te geven maar na een tijdje beginnen de twee een relatie. Als Gail in Miami zit hebben de twee even problemen maar daarna kiezen ze voor een langeafstandsrelatie. Liesbeth probeert dit eerst uit het hoofd van haar zoon te praten, maar draait nadien wel bij. Arno besluit om op reis naar Miami te gaan, maar hij moet eerst wat sparen. In de tussentijd hangt Benny gewoon wat voor de televisie en helpt hij zijn zoon niet. Ook niet als de hele familie bijdraagt tot Arno's reis naar Miami. Doordat Arno's reis naar Miami letterlijk in het water dreigt te vallen, koopt Arno een ticket naar Miami met de Visa-kaart van Liesbeth. Liesbeth is teleurgesteld in Arno en vraagt zich af hoe ze hem ooit nog kan vertrouwen. Arno biedt uiteindelijk zijn excuses aan en alles komt terug goed. Benny besluit te solliciteren voor de job van klusjesman bij de VDB Holding en hij krijt die nog ook. Arno kan dus toch naar Miami vertrekken. Het afscheid valt wat zwaar, maar ze overleven het wel. Want zo zijn de Pauwelsen.

ExtraHEADER

AfbeeldingenHEADER

ArnoCoppens