FANDOM

"Na 15 jaar acteren nam mijn leven enkele jaren geleden een verrassende wending toen ik ervoor koos om bewuster om te gaan met voeding. Ondertussen geef ik via Millefeuille à table mijn verworven kennis door via kooklessen. Maar ook acteren blijft een grote passie en het spelen miste ik de laatste tijd. Daarom wil ik vanaf nu mijn drieluik van koken, zingen en acteren gaan combineren. Ik kijk er naar uit om opnieuw een vaste rol te spelen. Ik zal in de toekomst dan wel wat minder tijd hebben voor mijn koken, maar ik zal dat dan vooral doen voor mijn 'Familie'."
Cathérine Kools
"Het voelt enorm goed om opnieuw een vaste rol kunnen spelen. Het personage Leen Van den Bossche is er bovendien één waarin ik echt mijn tanden kan zetten. Ik heb er al flink wat opnames op zitten en de collega's op de set hebben me als een echte 'familie' opgevangen: heel warm en hartelijk. Ondertussen heb ik de handen ook goed vol met Millefeuille, dat het drieluik van acteren, zingen en kookworkshops geven omvat. De voorbije jaren nam het koken wat de bovenhand, maar nu staat acteren weer even op de voorgrond en is het weer tijd om me hierop te richten. Met veel plezier zelfs!"
Cathérine Kools