FANDOM

AlgemeenHEADER MarcDeConinckTijd StephBaeyensTijd HansDeMunterTijd Dirk Cockelaere is de ex-man van Rita Van den Bossche en Nathalie De Bie. Hij heeft 5 kinderen bij 2 vrouwen. Jaren geleden verliet hij de zwangere Rita en vertrok met de veel jongere Nathalie naar Amerika. In de USA evolueerde Dirk van muzikant-bohémien tot IT-specialist en zakenman. Tijdens dit parcours verliet hij Nathalie en de twee kinderen. Door de jaren heen zijn de contacten bijna totaal verbroken tot wanneer Nathalie zich terug in België vestigt en net als Dirk voor de VDB Holding gaat werken. Dat hij een succesvol zakenman is, komt omdat hij out of the box kan denken en zin voor avontuur heeft. Dit betekent echter niet dat hij onverantwoord is. Hij schat zijn risico’s in en zoekt niet roekeloos gevaar op. Daarvoor is hij al te vaak met zijn kop tegen de muur aangelopen. Dirk is een loyale vriend. Hij heeft zeker zin voor humor en hij houdt er wel van om een grap uit te halen met, maar nooit ten koste van iemand. De vonk tussen hem en Nathalie is terug overgeslagen, de twee vormen weer een koppel.