FANDOM

FamilieCockelaere

De Familie Cockelaere speelt al sinds het prille begin een rol in Familie. Dirk Cockelaere was de man van Rita Van den Bossche, een hoofdpersonage. Nu ook Nathalie een belangrijke rol in Familie heeft, speelt de familie Cockelaere toch wel een enigszins belangrijke rol in de serie.

Betrokken personages

Waarschuwing: Onderstaande lijst is onvolledig. Ze wordt zo snel mogelijk bijgewerkt.

Dirk Cockelaere

Dirk Cockelaere is de ex-man van Rita Van den Bossche en heeft vijf kinderen met twee verschillende vrouwen waarvan er nog slechts drie kinderen in leven zijn.
Hij deed op 30 december 1991 zijn intrede en in 2011 deed hij opnieuw zijn intrede.

Rita Van den Bossche

Rita Van den Bossche is de ex-vrouw van Dirk Cockelaere en heeft met deze drie kinderen, waarvan enkel Pierrot Van den Bossche nog leeft.
Zij deed op 30 december 1991 zijn intrede.

Nathalie De Bie

Nathalie De Bie is de ex-vrouw van Dirk Cockelaere en heeft met deze twee kinderen.
Zij deed op 12 april 2012 haar intrede, maar maakte vroeger reeds onrechtstreeks deel uit van de verhaallijnen in Familie.

Paul Cockelaere

Paul Cockelaere was de eerste zoon van Dirk Cockelaere en Rita Van den Bossche. Paul stierf reeds op vroege leefijd.

Pierrot Cockelaere

Pierrot Cockelaere was de tweede zoon van Dirk Cockelaere en Rita Van den Bossche. Pierrot stierf reeds op vroege leeftijd aan leukemie.
Hij deed op 30 december 1991 zijn intrede.

Pierrot Van den Bossche

Pierrot Van den Bossche is de derde zoon van Dirk Cockelaere en Rita Van den Bossche. Hij is genoemd naar zijn overleden jongere broer, enkele de achternaam werd veranderd.
Hij deed op 6 januari 1997 zijn intrede.

Gail Cockelaere

Gail Cockelaere is de dochter van Dirk Cockelaere en Nathalie De Bie.
Zij is een onzichtbaar personage en maakte vroeger reeds onrechtstreeks deel uit van de verhaallijnen in Familie.

Justin Cockelaere

Justin Cockelaere is de zoon van Dirk Cockelaere en Nathalie De Bie.
Hij is een onzichtbaar personage en maakte vroeger reeds onrechtstreeks deel uit van de verhaallijnen in Familie.

Interne links