FANDOM

FamiliePauwels

De Familie Pauwels is, naast de Van den Bossches, één van de belangrijkste families. De volledige Familie werd op 30 oktober 2012 geïntroduceerd in de media. Op 31 oktober 2012 kwam een foto vrij van het hele gezin. Patrick Pauwels en Benny Coppens werden als eerste van de familie Pauwels op 30 oktober 2012 op het scherm geïntroduceerd. Arno Coppens was op 9 november 2012 voor het eerst te zien, Liesbeth Pauwels op 12 november 2012 en als laatste zagen we Stefanie Coppens op het scherm verschijnen op 14 november 2012.

Betrokken personages

Patrick Pauwels

Patrick Pauwels is de vader van Liesbeth Pauwels. Hij is gescheiden van zijn vrouw en woont in bij zijn dochter.
Hij deed op 30 oktober 2012 zijn intrede.

Liesbeth Pauwels

Liesbeth Pauwels is de dochter van Patrick Pauwels. Zij is getrouwd met Benny Coppens. Samen met hem heeft ze twee kinderen, Stefanie en Arno.
Zij deed op 12 november 2012 haar intrede.

Benny Coppens

Benny Coppens is de echtgenoot van Liesbeth Pauwels. Hij is momenteel werkloos, maar zoekt niet echt naar werk. Samen met zijn vrouw Liesbeth heeft hij twee kinderen, Stefanie en Arno.
Hij deed op 30 oktober 2012 zijn intrede.

Stefanie Coppens

Stefanie Coppens is de dochter van Liesbeth Pauwels en Benny Coppens. Ze is 20 jaar en werkt als schoonheidsspecialiste. Ze is een heel trots meisje, in tegenstelling tot haar broer.
Zij deed op 14 november 2012 haar intrede.

Arno Coppens

Arno Coppens is de zoon van Liesbeth Pauwels en Benny Coppens. Hij neemt school heel serieus en studeert IT, dus is hij heel veel bezig met computers, maar zonder dat hij echt een nerd is.
Hij deed op 9 november 2012 zijn intrede.

Interne links