FANDOM

Tijdlijn
1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
Afwezig Hoofdpersonage: Frederike Migom

Volledige naam Gail Cockelaere
Bijnaam
Geboren op
Leeftijd
Gestorven op
Beroep Personal trainer
Relatie Arno Coppens
Relatievorm Koppel

GailCockelaere
Gail Cockelaere is de dochter van Nathalie De Bie & Dirk Cockelaere. Ze heeft een relatie met Arno Coppens.

StamboomHEADER

StamboomLegenda
StamboomLijn
StamboomCockelaere

AlgemeenHEADER FrederikeMigomTijd Gail Cockelaere is de dochter van Nathalie De Bie & Dirk Cockelaere. Gails vader en moeder zijn jaren geleden samen naar New York vertrokken waar ze een avontuurlijk leven leidden en droomden van een muziekcarrière. Helaas bleef het bij dromen en haalt de realiteit van het leven hen al snel in. Op 21-jarige leeftijd raakte Nathalie voor de eerste keer zwanger, zwanger van Gail. Twee jaar later volgde haar zoon Justin. Het moederschap maakte van Nathalie een andere vrouw: ze veranderde in een ware moederkloek. Dirk stortte zich compleet op een carrière in de IT-sector en het koppel groeide uit elkaar. Het kwam tot een breuk. Dirk verhuisde en zag zijn kinderen niet meer. De kinderen gingen later ook het huis uit en zagen ook hun moeder niet meer. Daardoor kennen Gail en Justin hun vader nauwelijks. Een tiental jaar later bij het overlijden van haar vader verhuist Nathalie opnieuw naar België en komt ze terug in contact met Dirk... Doordat Nathalie en Dirk terug in contact kwamen met elkaar kwamen de flarden aan herinneringen terug en zocht eerst Nathalie en nadien Dirk contact met hun kinderen. Uiteindelijk kwamen Gail en Justin terug naar België voor een maand. Gail weigert Dirk 'dad' te noemen en steekt het hem door dat hij er nooit voor hen was. En ze laat geen moment onbenut om het dat door te steken. Wanneer Gail terug vertrekt zegt ze toch 'dad' tegen Dirk. In de maand dat Gail in België verblijft, is ze ook een relatie begonnen met Arno. Ze hebben een langeafstandsrelatie doordat Gail nu terug in Miami is.

FamiliaalHEADER Gail is de dochter van Nathalie De Bie & Dirk Cockelaere. Ze is de zus van Justin Cockelaere en de halfzus van Paul Cockelaere †, Pierrot Cockelaere † en Pierrot Van den Bossche.

CarrièreHEADER Gail is personal trainer.

VerhaallijnHEADER Seizoen 22HEADER

ExtraHEADER

AfbeeldingenHEADER

GailCockelaere