FANDOM

VerhaallijnHEADER Seizoen 22HEADER Charlotte Kennis gaat naar het verjaardagsfeestje van Guido en blijft als één van de laatste gasten over. Ze beginnen te praten. Even later spreken ze samen af en uiteindelijk vormen ze een koppel. Na heel wat pesterijen kust Charlotte Elias omdat Elias beloofde dat het gepest dan zou stoppen, maar niets is minder waar. Guido wantrouwt Charlotte omdat hij de kus heeft gezien. Charlotte vindt het heel erg dat hij haar beschuldigd en dat hij haar niet vertrouwd. Ze helpt hem niet als hij weer eens gepest wordt. Even daarna wil Guido zelfmoord plegen door van een brug te springen. Charlotte is net op tijd om hem tegen te houden en samen hebben ze een heel goed gesprek. Charlotte ziet in dat ze Guido misschien had moeten helpen tegen Elias & Vincent. Ze vertellen alles aan Jan & Linda. Niet veel later heeft Guido een gesprek met Elias & Vincent onder oog van de CLB-psycholoog en zien Elias & Vincent in dat ze fout waren, waardoor het gepest eindelijk stopt. Guido neemt Charlotte mee naar het trouwfeest van Marie-Rose & Mathias en stelt Charlotte voor aan de hele familie. Guido & Elias worden weer goede vrienden. Samen fietsen ze geregeld mee met de VDB Group Cycling.