FANDOM

Twee maanden na het buurtfeest en nadat Linda ontdekt heeft dat haar zoon achter haar rug - vooral achter Jans rug - mee op reis is gegaan met Charlotte en Elias, neemt ze het haar zoon echt niet kwalijk. Dat in tegenstelling tot Jan, die het maar moeilijk kan verkroppen dat Guido zijn gezag heeft ondermijnd. Inmiddels blijkt ook dat Linda samen met Mieke volgende week - de eerste week van september - als zelfstandige verpleegster begint. Linda's werk bij het Algemeen Ziekenhuis zit er inmiddels als op, want ze heeft haar laatste verlof gebruikt om niet meer te hoeven gaan werken in het ziekenhuis. Intussen denkt Linda dat Jan haar niet meer graag ziet. Ze koopt sexy lingerie, ze gaat naar Stefanie voor een gezichtsmasker en komt ook buiten met een nieuw kapsel, ze doet een nieuw kleedje aan... Na enkele dagen moet Linda hem het probleem duidelijk maken, want Jan snapt niets van alle duidelijke hints. Als Linda uitlegt dat ze denkt dat Jan haar niet meer graag ziet, omdat hij haar nooit eens vastpakt of kust of complimenteert, moet Jan zijn gevoelige kant tonen en vertelt hij Linda dat hij haar heel graag ziet, dat ze de vrouw van zijn leven is en dat hij haar echt niet kwijt wilt.