FANDOM

Tijdlijn
1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
Hoofdpersonage: Martine Jonckheere Afwezig Hoofdpersonage: Martine Jonckheere Afwezig Hoofdpersonage: Martine Jonckheere

Volledige naam Marie-Rose De Putter
Bijnaam Tanteke
Geboren op 27 mei 1958
Leeftijd 54
Gestorven op
Beroep Gepensioneerd
Relatie Matthias Moelaert
Relatievorm Getrouwd, 1 februari 2013

MarieRoseDePutter
Marie-Rose De Putter is de ex-vrouw van Guido Van den Bossche en is de moeder van Peter Van den Bossche en Véronique Van den Bossche. Ze is getrouwd met Matthias Moelaert.

StamboomHEADER

StamboomLegenda
StamboomLijn
StamboomMarieRoseDePutter

AlgemeenHEADER MartineJonckheereTijd MartineJonckheere2Tijd MartineJonckheere3Tijd Marie-Rose De Putter is de ex-vrouw van Guido Van den Bossche en is de moeder van Peter Van den Bossche en Véronique Van den Bossche. Ze is getrouwd met Matthias Moelaert. Ook al liep het huwelijk met Guido op de klippen en is Marie-Rose geen Van den Bossche, blijft ze toch eerste viool spelen binnen de familie. Na de helikoptercrash en haar geheugenverlies, heeft ze een metamorfose ondergaan. Marie-Rose is niet langer de vamp die op mannen jaagt. Ze is in de eerste plaats moeder en grootmoeder. Ze wil haar familie verzorgen en beschermen met het daarbij horende respect en status. Ze heeft een hoog rechtvaardigheidsgevoel. Ze is niet langer de hooghartige bourgeois-dame die neerkijkt op haar minder fortuinlijke familieleden. Dat mocht Rita al ondervinden, die ze na al die jaren letterlijk in de armen heeft gesloten. Marie-Rose wil een eendrachtige familie. Ze is oprecht geïnteresseerd in anderen. Marie-Rose vond de liefde in zakenman Matthias Moelaert. Na een aantal moeilijkheden beslissen ze hun liefde opnieuw een kans te geven en trouwen ze uiteindelijk.

FamiliaalHEADER Met haar overleden ex-man Guido Van den Bossche heeft Marie-Rose twee kinderen, Peter & Véronique en drie kleinkinderen, Louise, Cédric & de inmiddels gestorven Enriqué.

CarrièreHEADER Marie-Rose is gepensioneerd.

VerhaallijnHEADER Seizoen 22HEADER

ExtraHEADER

AfbeeldingenHEADER

MarieRoseDePutter
Aflevering5053-01