FANDOM

AlgemeenHEADER ChristelDomenTijd Nathalie is de ex-vrouw van Dirk. Ze zijn jaren geleden samen naar New York vertrokken waar ze een avontuurlijk leven leidden en droomden van een muziekcarrière. Helaas bleef het bij dromen en haalt de realiteit van het leven hen al snel in. Op 21-jarige leeftijd raakte Nathalie voor de eerste keer zwanger, van een meisje, Gail. Twee jaar later volgde haar zoon Justin. Het moederschap maakte van Nathalie een andere vrouw: ze veranderde in een ware moederkloek. Dirk stortte zich compleet op een carrière in de IT en het koppel groeide uit elkaar. Het kwam tot een breuk. Pas een tiental jaar later bij het overlijden van haar vader verhuist Nathalie opnieuw naar België en komt ze terug in contact met Dirk... Nathalie staat positief in het leven en wil vooruit. Ze is ondernemend en staat open voor nieuwe impulsen. Haar levenslust werkt aanstekelijk, zodat ze gemakkelijk vrienden maakt. De vonk tussen haar en Dirk is terug overgeslagen, de twee vormen weer een koppel.