FANDOM

Van maandag 26 november 2012 t.e.m. vrijdag 30 november 2012 worden aflevering 66 t.e.m. aflevering 70 van het 22ste seizoen van Familie uitgezonden.

Aflevering 66/4951 - maandag 26 november 2012Edit

Marie-Rose heeft groot nieuws voor haar dochter Véronique. Jan vraagt aan zijn zus om niets tegen Linda te vertellen over het zwartwerk en ondertussen informeert hij zich bij Mathias over de boetes. Steve wil Mieke belonen voor de fijne samenwerking in Bulgarije. Nathalie heeft een bericht ontvangen van haar dochter Gail. Paul wil zijn boezemvriend William opzoeken in Zweden en hij vraagt vakantie aan bij Victor Praet.

Aflevering 67/4952 - dinsdag 27 november 2012Edit

Benny heeft de boete voor het zwartwerk ontvangen. Paul wacht op een mail van William, zijn goeie vriend die in Zweden woont. Mieke is niet van plan om bij een volgende skireis nog mee te gaan als reisbegeleidster. Guido wordt door zijn oud-klasgenoten meegevraagd naar het jeugdhuis. Nathalie droomt van een gezinsreünie met kerstmis.

Aflevering 68/4953 - woensdag 28 november 2012Edit

Mieke is opgelucht dat Steve wil verhuizen. Marie-Rose en Mathias hebben groot nieuws voor Anna en Albert. Benny stelt Liesbeth voor om fulltime aan de slag te gaan. Paul vertelt aan Linda dat hij enkele dagen naar Zweden gaat.

Aflevering 69/4954 - donderdag 29 november 2012Edit

Jan krijgt de boete voor het zwartwerk van Benny. Marie-Rose is zenuwachtig voor het feest. Linda maakt zich zorgen over haar tienerzoon Guido. Niko heeft nieuws voor zijn halfbroer Steve. Nathalie vindt dat ze gefaald heeft als moeder. Jan en Rita proberen via hun moeder te achterhalen waarom Marie-Rose en Mathias een feest geven.

Aflevering 70/4955 - vrijdag 30 november 2012Edit

Patrick dringt bij zijn schoonzoon Benny voor de zoveelste keer aan om werk te zoeken. De discussie mondt al snel uit in ruzie. Paul vertelt Linda het slechte nieuws. Guido moet babysitten op Jelle en Louise, maar hij laat de kinderen alleen.