FANDOM

Van maandag 10 december 2012 t.e.m. vrijdag 14 december 2012 worden aflevering 76 t.e.m. aflevering 80 van het 22ste seizoen van Familie uitgezonden.

Aflevering 76/4961 - maandag 10 december 2012Edit

Linda vraagt aan Vincent en Elias om het verjaardagsfeest voor Guido samen met haar te organiseren. Jana krijgt onverwacht het bezoek van haar zus. Niko blijft met gemengde gevoelens achter door Steves vertrek. Liesbeth krijgt in het ziekenhuis het bezoek van haar baas.

Aflevering 77/4962 - dinsdag 11 december 2012Edit

Mieke heeft al een aantal hijgtelefoons gekregen. Guido wordt afgeperst door Vincent en Elias. Nathalie vindt steun bij Dirk. In de Van den Bossche holding moeten de boekhouddossiers worden geactualiseerd. Jana en Evy moeten voor de baby van Jana’s zus zorgen.

Aflevering 78/4963 - woensdag 12 december 2012Edit

In de Van den Bossche holding is het bang afwachten op de cijfers van de boekhouder. Mieke krijgt plots telefoontjes voor een erotische massage. Arno spoort zijn vader aan om een baan te zoeken en samen stellen ze een CV op. Jan ontdekt dat er geld uit de kassa van het café is verdwenen.

Aflevering 79/4964 - donderdag 13 december 2012Edit

Peter wil dat alle afdelingen Transport gaan ondersteunen. Er wordt verdeeld gereageerd op deze beslissing. Guido krijgt van zijn moeder te horen dat hij zich op vrijdagavond vrij moet houden. Niko gaat de confrontatie met zijn halfbroer Steve aan. Arno wordt wanhopig van de luiheid van zijn gezinsleden.

Aflevering 80/4965 - vrijdag 14 december 2012Edit

Evy praat met Jana over haar wens om mama te worden. Mieke heeft het akelig gevoel dat ze bespioneerd wordt. Het verjaardagsfeestje voor Guido zorgt voor een onaangename confrontatie. Patrick Pauwels lost het kookprobleem binnen zijn gezin op.