FANDOM

MaandagHEADER Dokter Paul bespreekt met Maarten het verslag van het cardiologisch onderzoek. Peter vertelt aan Véronique dat hun twee secretaresses hun zinnen hebben gezet op de functie van PR-manager. Hannah weet dat netwerken belangrijk is en ze maakt een afspraak met June om haar schetsen en ontwerpen te tonen. Victor Praet vraagt aan dokter Paul om het dagelijkse bestuur van het ziekenhuis over te nemen zolang hij door zijn hernia thuis moet blijven. Véronique legt haar broer haar dilemma voor. DinsdagHEADER Gisteren wou Nathalie van de presentatie met Dirk worden gehaald en vandaag is hij het die hun samenwerking voor bekeken houdt. Marie-Rose waakt er als een echte verpleegster over dat Victor voldoende rust neemt. En in haar ogen is vakliteratuur doornemen ook werken. Evy maakt zich druk wanneer ze ziet dat Steve het meubilair van Mieke gereorganiseerd heeft voor zijn feestje. Hanne is niet meer gemotiveerd om verder te studeren. WoensdagHEADER Evy meet in het appartement van Mieke en Niko de ravage op van de fuif die Steve er heeft gegeven. Marie-Rose probeert Matthias te overhalen om samen naar de film te gaan. Ondertussen onderneemt Véronique de zoveelste poging om Victor te overtuigen voldoende te rusten. Nathalie en Dirk stellen hun belangrijke presentatie voor. Evy toetst haar ideeën voor de PR-opdracht af bij Jana. Hannah trekt haar stoute schoenen aan en ze vraagt aan Véronique of ze als ontwerpster aan de slag kan bij Fashion. DonderdagHEADER Mieke en Niko keren terug uit Ibiza en het valt hen meteen op dat de zetel uit het appartement is verdwenen. Matthias haalt zijn replica van een Spaans galjoen van de zolder om die samen met Victor af te werken. Evy is niet echt blij dat Nathalie een vrije dag krijgt als compensatie voor de overuren en dus tijd krijgt om aan de PR-opdracht te werken. Bart probeert zijn dochter te motiveren om haar jaar over te doen, maar Hannah blijft koppig volhouden dat ze geen papier nodig heeft om carrière te maken als ontwerpster. VrijdagHEADER Nathalie gaat een promoclip maken voor de pr-opdracht en ze polst bij Maarten of hij wil meedoen. Het toeval wil dat Jana het gesprek opvangt en zij licht meteen Evy in. Trudy vertelt tegen Marie-Rose dat Hannah met haar studies wil stoppen en ze hoopt dat haar ex-schoonmoeder tips heeft. Roos betrapt Maarten op een leugen. Nathalie bespreekt met Rita het voorstel van Paul om samen in de loft te investeren. Steve heeft al een nieuwe zetel voor Mieke en Niko gekocht. Matthias deelt zijn passie voor miniatuurschepen met Victor.

Week-Gids
Vorige week:
{{{1}}}
Volgende week:
{{{2}}}