FANDOM

MaandagHEADER Jan vraagt zich af waarom Leen blijft zwijgen over haar zwangerschap. Hij is echter allesbehalve gerustgesteld wanneer zij uiteindelijk toch haar verhaal doet. Victor wil niet toegeven aan het feit dat hij hulp nodig heeft. Jan twijfelt aan Rita's mooie verhaaltjes over haar nieuw leven en stuurt Patrick op onderzoek. Dit tot groot ongenoegen van Liesbeth. Matthias heeft te veel hooi op zijn vork genomen, maar weigert gas terug te nemen. Arno zit in de put omdat het nog maanden zal duren voor hij genoeg geld bij elkaar heeft om naar Amerika te trekken. Bart mag van zijn nieuwe werkgever een bedrijfswagen uitzoeken. Véronique ontdekt ondertussen dat de vijf projecten die ze wil verkopen al gepatenteerd zijn door een ander bedrijf... DinsdagHEADER Jans bekommernis om Leen zorgt voor spanningen. Patrick wil samen met Arno een tweedehandsbrommertje opknappen om nadien door te verkopen. Victor moet aanvaarden dat hij voor de rest van zijn leven in een rolstoel zal zitten. Hij accepteert gelaten de hulp van Marie-Rose. Matthias is er niet mee opgezet dat het hele huis moet worden aangepast aan de noden van Victor. Jan vindt het niet kunnen dat Marie-Rose een vrouwenploeg heeft ingeschreven voor de quiz. Patrick bezoekt Rita in het café en maakt kennis met haar nieuwe vriend Gino. Véronique is in alle staten wanneer ze ontdekt dat Bart de projecten van VdB heeft meegenomen naar Lantec. Mieke licht Leen in over de toestand van Victor. WoensdagHEADER Leen wil Victor bezoeken in het ziekenhuis. Het wordt een emotioneel weerzien. Marie-Rose treft ondertussen alle voorbereidingen voor de komst van Victor. Ze vindt een aannemer die meteen aan de slag kan, maar even later ook toezegt voor de verbouwingswerken in de KomEet. Bart legt de dreigementen van Véronique en Peter naast zich neer. Trudy maakt zich ernstig zorgen. Anna begint steeds meer de voordelen van een permanent verblijf in het rusthuis in te zien. Jan diskwalificeert het vrouwenploegje voor de quiz. Benny ergert zich aan de inspanningen die zijn gezin levert om het spaarpotje van Arno aan te dikken. Jan bezoekt het café waar Rita werkt, maar wordt niet met open armen ontvangen. DonderdagHEADER Jan maakt zich zorgen om Leen na haar bezoek aan Victor. Leen zelf ergert zich alsmaar meer aan de bemoeienissen van haar vader en besluit Victor opnieuw op te zoeken. Linda zet Jan op zijn plaats nadat hij de vrouwenploeg geweigerd heeft voor de quiz. De spanningen tussen Véronique en Bart lopen steeds hoger op. Peter probeert een rechtszaak tussen VdB en Bart te vermijden, maar niemand wil water bij de wijn doen. Terwijl ook Stefanie zich inzet om de spaarpot van Arno te vullen, blijft Benny alle hulp weigeren. Victor neemt zijn intrek bij Marie-Rose, maar heeft het moeilijk om zich aan te passen aan een leven in een rolstoel. Matthias heeft het steeds moeilijker met de drukte in huis. VrijdagHEADER Peter confronteert Dirk met het feit dat hij op de hoogte was van Barts plannen met de projecten van VdB. Arno vraagt zijn vader op de man af waarom hij de enige is die hem niet helpt met het inzamelen van geld voor een ticket naar Amerika. De aannemer van Marie-Rose komt niet opdagen en stort zich op de verbouwingen van de KomEet. Matthias denkt een rustiger parcours te hebben uitgestippeld voor de wielerploeg, maar moet tijdens het fietsen al snel opgeven. Anna en Albert besluiten zich op de wachtlijst voor een kamer in het rusthuis te zetten. Rita heeft verrassend nieuws voor Jan. Leen vertelt Victor openhartig over haar leven in Amerika en beseft dat ze haar verleden niet lang meer geheim kan houden. Peter heeft slecht nieuws voor Véronique.

Week-Gids
Vorige week:
{{{1}}}
Volgende week:
{{{2}}}