FANDOM

MaandagHEADER Peter wil een nieuw logo voor VdB laten ontwerpen en een tevredenheidsenquête uitvoeren onder het personeel. Véronique is echter niet meteen te vinden voor de ideeën. Matthias ontfermt zich nog steeds over het verrassingsfeest voor Marie-Rose en over het buurtfeest. Anna hakt een knoop door. Benny neemt contact op met Véronique, maar wordt afgewimpeld. Leen krijgt nauwelijks patiënten over de vloer. Jan doet alsof hij ziek is om zijn dochter te helpen. DinsdagHEADER Benny gaat langs bij Véronique voor een sollicitatiegesprek. Hij verneemt echter dat iemand hem voor is geweest. Rudi is het beu dat Fashion stiefmoederlijk behandeld wordt. Hij wil Véronique wakker schudden en dient zijn ontslag in. Victor excuseert zich voor zijn gedrag van de laatste weken, maar blijft bij zijn besluit. Bart maakt zich klaar voor zijn eerste werkdag in de Jan & Alleman. WoensdagHEADER Benny kan aan de slag gaan in de foodbar en verzoent zich met Arno. Rita voelt zich eenzaam en grijpt voor de ogen van Patrick naar de fles. Jan wil zijn dochter helpen en stuurt de hele familie op doktersvisite bij Leen. Zij heeft echter al snel door dat er iets niet klopt en kan de geste niet echt appreciëren. Véronique trommelt iedereen op om de laatste hand te leggen aan de inrichting van de foodbar. DonderdagHEADER Marie-Rose en Matthias nemen afscheid van Anna en Albert. Zij verhuizen vandaag naar hun kamer in het rusthuis. Ook Victor pakt zijn koffers om zijn intrek te nemen in het revalidatiecentrum. Leen maakt haar vader duidelijk dat ze zijn pogingen om patiënten te lokken niet apprecieert. Ze krijgt echter onthutsend nieuws te horen van dokter Van Oudenhove. De samenwerking tussen Bart en Niko verloopt steeds beter. Patrick vraagt Jan om Rita nog een kans te geven. Peter doet Véronique een zakelijk voorstel dat niet in goede aarde valt. VrijdagHEADER Matthias heeft het moeilijk met de medeorganisatoren van de koers. Marie-Rose vindt dat hij de laatste tijd te weinig tijd voor haar vrijmaakt. Véronique geniet met volle teugen van de opening van de foodbar, maar stelt zich koel op wanneer Bart aandringt op een verzoening. Arno vertrekt naar Miami. Voor Benny en Liesbeth is het afscheid veel zwaarder dan verwacht. Dirk probeert Rita te overtuigen om hulp te aanvaarden en maakt haar duidelijk dat ze anders iedereen die haar liefheeft zal verliezen.

Week-Gids
Vorige week:
{{{1}}}
Volgende week:
{{{2}}}