FANDOM

MaandagHEADER Bart is niet te spreken over het feit dat Trudy zijn huis te koop heeft gezet. Hij is niet van plan het aan een spotprijs aan te bieden. Zelfs wanneer potentiële kopers afhaken omwille van de prijs, houdt Bart voet bij stuk, tot ergernis van Trudy. June en Peter krijgen nieuws over hun aanvraag om opvanggezin te worden. Véronique is tevreden met de omzetcijfers van de Foodbar, maar Trudy wordt ondertussen overladen met werk. Patrick sukkelt met zijn computer en vraagt enkele vrienden om raad. DinsdagHEADER Jan wil niet dat Guido samen met Charlotte en haar ouders op reis gaat, dit tot grote ergernis van zijn zoon en Linda. Peter raadt Trudy aan om Véronique voor de keuze te stellen: ofwel focust ze zich op haar werk op de Foodbar, ofwel gaat ze fulltime aan de slag als Véroniques assistente. Patrick schaft zich een computerboek voor dummies aan, met een computercrash tot gevolg. Mieke en Linda zijn niet te spreken over de directeur ad-interim van het ziekenhuis. Véronique krijgt telefoon van Victor en reageert verontrust. WoensdagHEADER Charlotte beraamt een plan om Jan van gedachten te doen veranderen. Een expert komt de waarde van het huis van Bart schatten. Wanneer hij te horen krijgt dat Trudy ook de meubelen wil verkopen, weet hij niet meer waar hij het heeft. Dirk brengt Rita een bezoekje. Als hij ziet hoe ze eraan toe is, neemt zijn ongerustheid alleen maar toe. Victor wil het contact met Véronique afbouwen. Evy is nerveus voor haar eerste doorpas. DonderdagHEADER Jan wil dolgraag peter worden van Leens kindje. June denkt dat Peter wil terugkomen op hun beslissing om opvangouders te zijn. Linda doet bij Véronique haar beklag over de directeur ad-interim van het ziekenhuis. Charlotte vraagt Elias mee op reis. Patrick besluit alsnog computerlessen te volgen. Liesbeth en Stefanie zijn trots op hem, maar Benny kan het niet laten om constant de spot te drijven met zijn schoonvader. Rita geeft Kristina haar bankkaart en pincode om naar de apotheek te gaan... VrijdagHEADER Trudy wil in zee gaan met een immokantoor om het huis rapper verkocht te krijgen. De computerlessen van Patrick werpen hun vruchten af. Zelfs Benny is onder de indruk van zijn vorderingen. Charlotte ziet nog één mogelijkheid om Jan te overtuigen. Ondertussen werpt Linda hem voor de voeten dat hij niet voldoende mee is met zijn tijd om peter te worden van Leens baby. Kristina’s auto is in panne gevallen en ze heeft geen geld om hem te laten repareren. Marie-Rose is enthousiast wanneer ze verneemt dat Peter en June een jongetje zullen opvangen.

Week-Gids
Vorige week:
{{{1}}}
Volgende week:
{{{2}}}