FANDOM

MaandagHEADER Paul en Nathalie spreken af dat ze woensdag het huis van haar vader leegmaken en haar spullen verhuizen naar zijn loft. Zij vindt het raar dat haar ex-man Dirk zou meehelpen, maar Paul ziet er geen graten in. Hannah en Remko vliegen vandaag naar de States, waar ze gaan studeren. Ook Roos en Maarten hebben hun koffers gepakt. June probeert haar man warm te maken om zaken te doen in Japan. Evy is gefrustreerd sinds de reorganisatie en ze neemt steeds langere pauzes in de KomEet. Het ontgaat Anna niet dat het scheef zit tussen Marie-Rose en Matthias en ze stuurt op een gesprek van vrouw tot vrouw aan. 670px DinsdagHEADER Steve maakt zich sterk dat hij Véronique in zijn netten kan strikken. Zowel Niko als Mieke geven hem geen schijn van kans. Jan krijgt de voorzitter van de toneelgroep Kunst Adelt over de vloer, die met zijn bestuursleden in het café wil vergaderen. June wil zelf naar Japan reizen om er de overname van een bedrijf voor te bereiden. Maarten en Roos zijn in Thailand aangekomen, waar ze genieten van de omgeving en van elkaar. Dirk maakt afspraken met Nathalie en Paul over de verhuis van haar spullen. Albert praat met Mathias van man tot man over de spanningen met Marie-Rose. 670px WoensdagHEADER Anna voelt zich geroepen om de relatieproblemen van Marie-Rose en Mathias op te lossen. Ze verwacht dat Matthias als eerste actie onderneemt. Steve maakt zich sterk dat zijn charmeoffensief bij Véronique werkt. Roos en Maarten genieten honderduit van hun vakantie in Thailand en zij gaat zelfs luidop dromen van een strandhuwelijk. Dirk helpt Nathalie om het huis van haar vader leeg te maken en tijdens de verhuis halen ze zoete herinneringen op. DonderdagHEADER Bart is van mening dat Dirk zich vreemd gedraagt, sinds hij Nathalie geholpen heeft met de verhuis. In Thailand doen Maarten en Roos een onaangename ontdekking. Steve gelooft dat Véronique zijn avances fijn vindt en hij gaat een stap verder. Peter gaat nu toch akkoord dat zijn echtgenote June op zakenreis naar Japan gaat. Jan wil een vleugje cultuur in zijn café brengen. VrijdagHEADER Anna en Véronique vissen bij Matthias wat de bestemming is van zijn weekendje weg met Marie-Rose, maar hij praat zijn mond niet voorbij. Marie-Rose is er trouwens van overtuigd dat ze gaan varen en ze heeft vooral dikke truien ingepakt. Steve schrikt wanneer hij in het ziekenhuis Véronique tegen het lijf loopt. Maarten en Roos verblijven nog altijd in Thailand, waar ze uitgebreid genieten van de lokale keuken. Evy reageert de frustraties over haar job af op Nathalie. Paul wil de helpers van de verhuis trakteren op een etentje.

Week-Gids
Vorige week:
{{{1}}}
Volgende week:
{{{2}}}