FANDOM

Tijdlijn
1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
Afwezig Hoofdpersonage: Silvia Claes

Volledige naam Trudy Tack de Rixart de Waremme
Bijnaam
Geboren op
Leeftijd
Gestorven op
Beroep Persoonlijke assistente 'Véronique Van den Bossche'
Relatie Bart Van den Bossche
Relatievorm Koppel

TrudyTackdeRixartdeWaremme
Trudy Tack de Rixart de Waremme is de ex-vrouw van Peter Van den Bossche en heeft samen met hem een dochter, Louise. Ze heeft een relatie met Bart Van den Bossche.

StamboomHEADER

StamboomLegenda
StamboomLijn
StamboomTrudyTackdeRixartdeWaremme

AlgemeenHEADER SilviaClaesTijd Trudy Tack de Rixart de Waremme is van adellijke afkomst. Ze is het kleinkind van de graaf en gravin van Rullingen. Trudy heeft al verschillende relaties achter de rug. Zo is ze lang getrouwd geweest met Peter, waarmee ze samen een dochtertje Louise heeft. De relatie heeft echter niet stand gehouden, door een turbulente periode waarin Trudy verslaafd werd aan drugs. Ondertussen is Trudy terug de oude, en wordt ze langzaam aan terug de vrolijke flapuit die ze altijd geweest is. Ze gunt Peter zijn geluk met zijn nieuwe liefde June. Als Bart na de brand in het ziekenhuis belandt, neemt Trudy het op zich om zijn leven op te vrolijken. Dat er meer van zou komen, had Trudy niet ingeschat. Bart en Trudy zijn een ideaal stel. Ze voelen en vullen elkaar goed aan. Trudy is de ideale vriendin en een fijne gesprekspartner. Ze komt goed overeen met zowat iedereen en is daardoor makkelijk inzetbaar bij alle mogelijke sociale conflicten.

FamiliaalHEADER Trudy is de kleindochter van graaf Guillain Tack de Rixart de Waremme en gravin Marie-Ange Tack de Rixart de Waremme. Haar vader is de zoon van de graaf. Haar vader trouwde met een dame van mindere stand, Trudy's moeder. Later krijg Trudy's vader nog een relatie met Eline Vaerenbergh, waaruit een tweeling voortkwam: Trudy's halfzussen Noa Vaerenbergh de Rixart de Waremme en Zoë Vaerenbergh de Rixart de Waremme. Trudy heeft een dochtertje Louise Van den Bossche met haar ex-man Peter Van den Bossche. Ze is de stiefmoeder van Hannah en Jelle.

CarrièreHEADER Doordat Trudy van adellijke afkomst was en na de dood van haar grootouders veel geld erfde, heeft Trudy nooit de behoefte gehad om te werken. Later richt Trudy zich samen met Els D'Hollander op Oosterse Meditatietechnieken. Wanneer Els naar het buitenland vertrekt, besluit Trudy hiermee op te houden. Later wordt Trudy aangenomen in het Algemeen Ziekenhuis als ervaringsdeskundige. Ze helpt er verschillende patiënten me drugsproblemen omdat ze zelf weet hoe het voelt verslaafd te zijn. Als Trudy & Bart in geldnood komen te zitten enerzijds omdat Bart werkloos is en anderzijds omdat Trudy's geld in de beurs verwerkt zit, besluit ze stoppen met het vrijwilligerswerk waar ze niet voor betaal wordt. Ze krijgt een job aangeboden door Véronique. Ze wordt Researcher bij de VDB Holding voor de Foodbar.

VerhaallijnHEADER Seizoen 22HEADER In constructie

ExtraHEADER

  • In het echte leven waren Silvia Claes (Trudy) en Gunther De Batselier (Peter Van den Bossche) 7 jaar samen en hebben ze samen een zoontje van ongeveer 8 jaar. Toen de kijkers op televisie zagen dat Trudy en Peter een huwelijkscrisis hadden, gebeurde dat in het echte leven ook.

AfbeeldingenHEADER

TrudyTackdeRixartdeWaremme
Aflevering5055-07 Aflevering5055-08 Aflevering5055-09